Jag ska se Coldplay på lördag

Jag älskar galna upptåg och snabba ryck.
Igår ringde Malin min vän och frågade om jag inte skulle hänga med henne och hennes kompis till Stockholm i helgen, Dem ska dit och shoppa och se Coldplay. Jag är ledig i helgen så varför inte sa jag. Ruskigt kul ska det bli.
Det negativa med det hela är att jag och F skulle flytta ut och storstäda lägenheten i helgen. Men nu får han göra det själv, stackarn. Och dessutom får jag inte träffa honom på jättelänge, för jag åker på frdag och kommer hem på söndag och sen åker han på söndag och kommer hem på fredag och då åker jag till Gävle och kommer hem på lördag kväll och DÅ får vi ses igen. Nu har vi ju blivit bortskämda med att ses mycket. Men det ska nog gå.

På tal om Gävle så ska jag läsa på distans nu i ett år. Ska läsa mer Drama vilket ger mig en filkand nästa vår. Har lite ågren över att behöva skriva en C-uppsats, EN C-UPPSATS, hör ni?!? Hur ska detta gå undrar jag, och säkert ni med, men jag ska bita ihop, bli aningen mer vetenskaplig och rycka mig ruskigt mycket i kragen. Ska iväg idag tänkte jag och försöka få tag på lite literatur. Dessvärre har fbg:s bibliotek inte så värst mycket böcker som jag ska ha så får väl försöka hitta dem någon annanstans.

Nej nu ska jag fixa lite böcker och leta på boktorget.
Ha det bra!
Tschüss


Coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback