Lägenhetsvisning

Idag har jag ett fullspäckat schema.
I och med att jag drar till Sthlm i helgen så måste jag få gjort allt idag med flytten.
Men det kommer gå bra, jag är inte alls orolig.

Snart ska jag iväg till klitterbadet och simma med Frida. Kan vara skönt att komma igång tidigt.
Sen ska jag på lägenhetsvisning kl. 11. Hoppas hoppas att den är något att ha nu. Jag har haft sån otur med alla lägenhetsvisningar innan, så nu tycker jag faktiskt att det är min tur att lyckas me det.
Efter det har jag planer på att åka till stranden, men som det känns just nu är det ganska kallt i luften, men det är sol.
Kanske blir att jag får tvätta och städa istället.
Kl. 15.00 kanske jag ska med F på min livs första golfrunda. Man måste ju passa på när ens pojkvän jobbar där.

Nej, nu ska jag packa lite, inna det är dags att hämta upp Frida.

Ha det fint!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback