Semesterdagar

Söndagskvällar ger mig jobbångest.
Jag gillar mitt jobb så jag vet egentligen inte varför det blir så.
Och speciellt idag...varför får jag ångest? Jag ska ju inte jobba förrän på onsdag.

Imorgon ska jag på bankmöte. Ska kolla över ev. bostadsköp. Alltid bra att ja lite koll.
Sen ska jag åka ner till F:s jobb när han slutat och fiska. På kvällen ska vi hem till mamma och pappa och äta gott!
Vi umgås väldigt mycket nu för tiden, jag och F. Det känns så bra, för jag tycker verkligen om att vara med honom. Han är inte bara min pojkvän och sambo utan också min bästa vän som jag kan lita på i vått och torrt.
Ikväll hyrde vi en film, en komedi, trodde vi. Vi kände för att skratta lite, men det slutade istället med att jag låg och storböla i soffan och F tittade medlidande på mig. Hehe, ja, vilket hemskt slut på en film.

I eftermiddag/kväll har vi haft F:s dotter hos oss. Vi åkte till Vallarna och lekte på den enorma lekplatsen, fikade enmassa gott, gick en runda i frisbeegolf och tittade på djuren. Hon fick även med mig på en hinderbana på vajiga stockar. Vad gör man inte för barn? När vi kom hem spelade vi spel, åt fiskgratäng och lirade lite gitarr/sjöng.

Egentligen borde jag vara helt utmattad, men faktiskt inte. Nu börjar jag dock känna mig lite trött.
Bedtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback