Var det där sista stranddagen?

Igår låg jag och F på stranden, hela dagen, nästan.
Det hade vi bestämt att vi skulle göra idag med.
Men vad hände? Jag vaknade och det var molnigt.
Dem sa ju att det skulle va fint idag med.
Får se vad vi kan hitta på idag istället.

Igår var vi på födelsedagsfest hos F:s syster. Åt god mat och fantastiska efterrätter. Sen drog F vidare till ett annat baluns med fotbollsgrabbarna, och jag hade ett par fester på g som jag hade tänkt dra iväg på. Men det blev så trevligt på F:s systers fest att jag blev kvar där. Och Sara och Lasse kom också dit vilket var ruskigt roligt!
Sen drog vi till Bratt och snacka gojja och shotta jäger.
Träffade enmassa kul folk som vanligt.
Gick hem vid tvåtiden, var jättetrött.
Idag mår jag prima, konstigt nog.
Ibland ska man ha tur.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback