Analysera mera

Eller mindre. Är väldigt delad i vad jag tycker, just nu.
I förrgår hade jag mitt ledarpass för klassen och det gick kanonbra! Var skitkul att leda klassen, även om det känns mycket värre och svårare att leda dem än att ha en "vanlig" grupp.
Fick direkt reflektion efter lektionen som var possitiv och härlig!

Idag har jag fått min analys. Då innebär det att man tittar på filmen av passet (en lärare filmade hela mitt pass) och sen får alla i gruppen (sex st andra+en lärare) ge en analys på mtt pass/min ledarstil. Både ris och ros, skitintressant att få enmassa att tänka på! Väldigt viktigt som pedagog/ledare tycker jag!

Ikväll har jag och Frida suttit och planerat ett pass som vi ska ha i lundvika på tisdag på deras gymnasieskola. Det ska handla om kärlek och vi tror att vårt upplägg blir kanon.

Har precis kollat på knutbyserien. Otroligt spännande tycker jag. Tycker också det är konstigt att man kan hänföra sig så åt någonting som inte finna (Gud, Jesus). Men det är ju min uppfattning. Jag lägger hellre tid (och pengar) åt att visa kärlek till mina nära och kära, och inte nån gammal snubbe (som jag tror var medicinman) som inte finns och bor i himlen. Släpper detta nu!

Nu ska jag lägga mig och sova, för jag är aptrött!
Imorgon ska jag upp tidigt. Tåget från storvik går vid åtta så det är dags att sova.
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback