Cleaning out my closet

Ja jäklar vilken dag! Jag gillar dagar med drag i, blir peppad och glad av att det blir lite "drama" ibland. Det behövs eldas ibland, det behövs luftas. Idag var en sån dag! Otroligt befriande!
Hela skoldagen har alltså gått åt till att städa ut allt skit i garderoben vilket har inneburit skratt, skrik, tårar, agressioner m.m. Listan kan göras lång, men den blir ni utan. för där gäller sekretess. Visst vet ni, när det gäller skolan är jag världens mussla. Måste få vara så när man går den utbildning jag gör. Punkt.

Skulle boka prag flyg biljetterna under lunchrasten men problemet blev att vi bara fick hälften av biljetterna till det "bra" priset. Resten blev 600 kr dyrare per biljett. Riktigt dåligt enligt mig. Så får det väl inte gå till?
Tänkte ta mig lite tid åt ett telefonsamtal lite senare och kämpa för rätt pris på alla biljetter. Får se om det finns tid och ork. Har vart dåligt med de ingridienserna den senaste tiden. Det är sjukt vad denna utbildning tar kål på en, både fysiskt och psykist, men f_n vad nyttigt det är samtidigt. Jajäklar vilken prestige att få gå här. Hell yeah! ;)

Nu ska jag ta tag i min otroligt dammiga lägenhet och se till att få den kliniskt ren innan jag åker hem på "lov". Imorgon drar jag hemmåt till fbg igen för att ha en vecka på hemmaplan. Sjuuuuuukt skööööönt! Ska (försöka!) släppa allt vad dramapedagogutbildning heter och bara ta det lugnt.
Liger bra till i skolan nu vilket gör att jag faktiskt kan ha lite lov. Det är bra, cred till Frida! Höhöhö
Kanske hinner med lite spinning innan det är dags för att sova. Måste läsa en uppsats tills imorgon också som det ska oponeras på. Ska bli najs!

Ciao Bella!


För övrigt skulle en walk in closet vara en av mina drömmar till ett kommande hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback