Dessa motorcykelmän, och kvinnor

I fredags kom jag hem till fbg efter några timmar på tåget. Hade för en gångs skull en trevlig resa, för jag hade nämligen sällskap av Sara, Frida, Daniel och Anna från klassen.=) Ska bli underbart med en veckas "lov". (läs: instuderingsvecka).

Helgen har jag tillbringat i Halmstad på en MC mässa där. Jag jobbade i  kafét, vilket var väldigt trevligt. F:s bästa kompisar äger en restaurang och dem var anställda på MC mässan för att ha hand om alll servering (mat, fika, dryck m.m.) så jag och F har jobbat för dem. Har sålt flera hundra hamburgare, korvar, chokladbollar, drickor, öl, baguetter, frallor. Ja, jädrar vad vi har haft fullt upp. Har haft det väldigt trevligt i trevligt sällskap (känner F:s bästa kompis flickvän och vi har jobbat ihop hela helgen). Igår var Idol-Robin.B och uppträdde och självklart(!) köpte han lite mat av mig. Trevlig pojk det där, men han verkade lite blyg. Han var otroligt bra på scen iallafall. Grymme bra röst grabben har! Han var ju trots allt en av mina favoriter i Idol så visst kändes det kul att ha träffat honom! 

I veckan blir det lite av varje att stå i. Ska till gymnasiet och ha info om min utbildning. Sen hade jag tänkt klippa+färga håret, åka till gekås, äta semlor, kolla synen, pilla lit med uppsatsen, träffa nära och kära m.m. 
Till helgen bär det av till Sthlm med F. Ska ha en weekend i storstan med shopping, mys och Bounce streetdanceshow! Ohhhh, vad jag längtar!

Nu ska jag se resten av Beck, otroligt spännande ikväll!
So long! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback