Färdig?

Jag tror att jag är klar med min uppsats. Jag tror att jag har skrivit det jag behöver, och fått med allt som ska vara med. Eller? Börjar bli lite orolig och nojjig över att jag helt missuppfattad vad som ska vara med eller ej. Knepigt när man är så grön i nåt att man inte själv har koll på vad det är man ska göra eller gör. Har lagt ner många timmar på detta denna vecka, men känner ändå att jag har kunnat prioritera kul saker också. Har tagit vara på kvällarna hemma med F i soffan inkluderat myf, film och gottis. Det är livskvalité. Är väldigt imponerad av mig själv att jag verkligen tagit mig tid till allt som är kul men samtidigt pririterat bort saker för att bli klar med uppsatsen. *stor klapp på axeln*

Snön smälter bort mer och mer för varje gång jag tittar ut genom fönstret, det är oerhört possitivt! Nackdelen är den grå himmeln. Vart tog solen vägen?

F fick besked om antagningen till polishögskolan igår och han har gått vidare till sista testet! Ca 1000 kvar till 380 platser. Från början var dem 8, 5 tusen som sökte, och nu är han en av tuden...snacka om häftigt! =)
Är stolt som en tupp!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av till Kagss där vi ska möte två yrväder som vi ska vara barnvakter åt om två helger! =) Ska bli najs!

Ikväll ska jag iväg på danspass, en ny spännande grej som friskis och svettis har införskaffat! Really looking forward!

Hejsvej!

"where trouble melts like lemn drops
High above the chimney tops
thats where you´ll find me 
somewhere over the rainbow..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback