FixarFrida i Farten

Jahadå, då var det färdigstädat i min lilla etta. Så nu är det renare än rent här inne. Så fräscht det blev helt plötsligt när alla dammråttor och smutsfläckar försvann. Skrämmande att jag har levt i all denna skit, men man märker väl inte av det när det inte syns så väl. Och det gör det ju först när man ska ta bort det.
Det är riktigt galet på hur längesedan det var jag storstädade. Och änu mer skrämmande är det att inse att det inte funnits en timma över sedan den senaste gången, och det var längesedan vill jag lova...

Fick precis sms av Fredrik i klassen om att tvättstugan är ledig. Kanoners. Då fick man gjort det innan hemfärd också. Snacka om timing!
Ska ringa mamma och pappa sen...saknar dem! <3

Puss

Kommentarer
Postat av: therese

Tack!=) ja, det är jätteroligt, blev så förvånad, trodde verkligen inte det skulle bli nåt!

Hur är det med dej? läster att du sak till västkusten, vad skööönt! Ha det fint där hemma! Kram

2009-02-19 @ 21:04:40
URL: http://www.therese809.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback