Freeeeedom!

ÄNTLIGEN som Gert Fylking (och Erica Rüden i min klass) brukar säga!
Uppsatsen är färdig, ivägmailad och jag vill ha en stor påse godis NU.
Vilken befrielse, hell yeah!
Dessvärre är jag osäker på om min handledare kan öppna dokumentet, för det  har krånglat en del. Men det löser sig!
Är hungrig, åt frukost vid tio, en stor talrik gröt, men nu börjar allt magen skrika efter mat igen. Man kan ju nästan tro att jag håller på och växer, så mycket jag äter, men det är nog träningen som ger utlopp.

Ikväll blir det middag här hos F, så vi ska iväg och handla mat sen. Ska bjuda på älgfilé, det är inte dåligt. Går ju inte ens att köpa i affären för att det är så speciellt. Så det blir säkert kanonbra!
Har fått för mig att jag ska dammsuga av lägenheten här, för jag tror att det är jag som smutsar ner här. Dammtorka och avtorkning av golv orkar jag inte, men det kanske inte behöva riktigt. Tycker att vi städer jämt här.
Fan, måste ju äta med, men vad? Skulle vilja fira med en god pizza, men tror att det kan bli en sån en annan dag i helgen, så det får väl räcka då.

Danspasset igår var förresten riktigt skoj. Lite småknäppt kändes det, för jag är van vid att man över koreografi om och om igen tills den sitter, men här kör man bara på, låt efte låt. Samtidigt var ju koreografin inte den svåraste heller. Men det var ett kul sätt att röra sig på. Hade gärna tränat idag med, men tror inte att jag hinner det.

Nu ska jag äta, duscha och dammsuga, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback