Godkänd!

Pratade med Nina, min handledare igår och min uppsats blev godkänd! =) Känns otroligt befriande. Nu ska jag bara fixa lite smågrejer i den innan det är dags för oponenten att smaska sig in i den och hitta kryphål. Ska bli mycket spännande! Vi var bara ett par st i klassen som var klara och hade fått godkännt, så det känns kanonbra!

Åkte iväg med tåget kl.5 i morse. Sov nästan hela vägen upp, vilket var otroligt skönt. Satt också och försökte komma på hur mitt ledarpass ska se ut. Har det imorgon och börjar bli aningen skeptisk till upplägget och aningen nervös till att leda klassen. Men det kommer gå bra...lugn lugn...
Ska bli skönt när väl ledarpasset är över för då är det tyngsta avklarat = uppsats+ledarpass.
Sen är det bara att leva loppan resten av livet ;p
Kommer nog göra ett lekfullt fantasipass anpassat för barn i låg/mellanstadiet. Har ett pass färdigt som jag tror blir bra, men det krävs verkligen att jag är på topp. Därför måste jag lägga mig tidigt idag, så jag är utsävd och pigg. Ska bada bastu här i huset ikväll. Ska bli otroligt skönt att koppla av lite och svettas.

Det känns bra att vara här igen! Samtidigt vill jag bara vara hemma, för jag trivs så bra i fbg just nu. Allt känns så enkelt där och jag känner mig tryck och lycklig där. Jag ska åka hem till fbg redan på fredag igen så det dröjer inte å länge tills jag kommer hem. Det känns skönt. Och sen nästa helg pker jag hem och har sportlov, eller hemmastudievecka eller vad dem kallar det!

Det som drar mig hemmåt är verkligen alla fina människor som finns där, som verkligen betyder mycket för mig. Först och främst saknar jag F som jag är så otroligt kär i att jag nästan spricker. Finns ingen som jag mår så bra ihop med och som kan få mig att vara konstant glad. Det finns fortfarande en pirrande känsla i kroppen när vi ses, fastän att vi har varit tillsammans i över ett halvår. Han betyder offantligt mycket för mig. Sen finns mina fina vänner hemma som är guld värda. Och mormor, min underbart fina mormor som är min stjärna. Och så familjen såklart och den lilla bebben som ligger i Maries mage. Längtar så tills det är dags att bli faster, världens bästa faster.

Nu ska jag fixa det sista på passet, sen blir det falukorv och pasta och därefter bastubad!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback