Här, igen

Är tillbaka i storvik igen efter en hektisk helg i fbg.
Åkte hem i fredags  och tillbaka hit kl. 05.30 imorse. Har nämligen agerat barn"vakt" åt ett bröllpospar i helgen. Det var väl mysigt, men såhär i efterhand så var det inte värt det. Med tanke på att resan är så otroligt jobbig och lång, bara för att vara hemma i ett par dygn är inte så lyckat. Så det blir nog inte fler ggr. Känner mig inte det minsta utvilad efter helgen utan bara mer urtrött och uppe i varv. Sov hela tågresan mellan fbg-sthlm, men känns inte som at det hjälpt. Har mått illa och vart trött hela dagen. Fy, vill bara bli av med det.

Imorgon ska jag upp tidigt igen, för vi ska åka till Ludvika (hela klassen) och undervisa i drama där på en gymnasieskola. Så då måste vi dra kl. 07.00 så det blir inte mkt sömn.

Nu ska jag snart iväg på ett möte med gympatränaren. Ska vara konfrencier på en kvinnokväll, eller vad det var. Ska träffa ledningen nu och bli inspirerad, hoppas jag!
Ikväll blir det pannkakor (på tok för längesedan). Sen blir det sängen!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback