Lov

Oj vad konstigt det känns att ha lov. Att jag dessutom sitter hemma hos föräldrarna gör att det känns som förr. När jag var yngre och hade skollov så gick jag runt i pyamas halva dagarna och satt framför datorn och gjorde ingenting medan päronen var på jobbet. Ingen av bilarna är hemma nu heller så jag kan inte dra iväg och göra nåt. Är ganska sugen på att dra till klitte och motionssimma, men är kanske lite slö för att ta cykeln dit. Men nu när jag kikar ut genom persiennerna och se att det är sol så blir jag ändå lite sugen på att bege mig ut. Men jag måste äta innan. Får se hur jag gör.

I eftermiddag drar jag, mamma och bror till gekås, är det tänkt. Behöver lite "bra ha" grejer. Men egentligen vil jag hellre iväg och simma. Nu såg jag att badet inte öppnar förrän 14.00 idag. Vilken tur att jag inte åkte iväg då. Blir nog att jag atr en tur in till stan när pappa kommer hem till middag. Ska lämna in min resväska och fixa lite. Behöver nya träningsskor med.

Börjar bli hungrig med. Måste nog ätamlite frukost innan det blir lunchdags!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback