Planeringssöndag

Idag blir det en planeringssöndag. Jag ska dels planera mitt ledarpass som jag ska ha i veckan för resten av klassen.
Vill verkligen att mitt ledarpass ska vara perfekt! Vill visa att jag är värd att vara på utbildningen!

Min handledare ringde mig igår och sa att hon hade läst igenom min uppsats, på ett dygn. Nina har verkligen varit världens bästa handledare. Dessvärre kunde jag inte svara när hon ringde, för jag hörde inte signalen, så hon hade spelat in på eurovoice. Hon sa att uppsatsen såg jättebra ut och att jag gjort ett bra jobb! Kul att höra! =) Ringde precis upp henne, men hon var ute på vift, så hon ska ringa upp mig snart. Är lite nervös över vad hon ska säga. Det kommer säkert vara några saker som jag måste ändra, men det verkade på henne som att det inte var så mycket! Hoppas!

Helgen har för övrigt varit kanonbra! Broder+flickvän var här hos mig och F i fredags och åt älgfilé och spelade rappa kalja. Hade en väldigt trevlig kväll! =)
Igår skulle F:s dotter sova här, men hon blev sjuk så vi drog till Ikea och shoppade lite bra-ha grejer. Vi ska göra två tavlor av tyg som ska upp på den stora vita väggen bakom soffan. F hittade ett kanonsnyggt tyg som kommer bli hur bra som helst. Hittade ett tyg som vi ska ha i köket också. Ikea har väldigt snygga tyger. Tog lite extra av vardagsrumstyget, så jag ska fixa ihop en kudde, eller en duk, eller gardiner eller nåt, vi får se vad det blir. Kvällen tillbringades hemma hos i päronens hus där vi kollade liverppoolmatchen, melodifestivalen och käkade pizza.
Åkte hem till F och jammade lite med gitarrerna innan det var dags att sova.

Idag ska jag planera ledarpasset, hälsa på mormor och träna på f&s. Imorgon bitti åker jag till storvik igen. Hoppas hoppas att tågen går som de ska.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback