Such a lovely day, huh?

Min dag har gått i shoppingens tecken, eller spenderandets tecken rättare sagt!
Började med att skippa simningen. Dem öppnade inte förrän 14.00, typiskt.
Åkte in till stan med min resväska och fick en sprillans ny! Gick även till optikern och provade lite glasögon. Fastnade för ett par retro glasögon som är grymmens läckra. Ska kolla synen med i veckan för att se att jag verkligen behöver nya. Isåfall slår jag nog till på dem. Hann även med en svänbg på vero moda där jag köpte mig en snygg svart kavaj (med uppkavlade ärmar) och en knapp. Kommer bli kanonsnygg till slitna jeans och en cool tischa.

Efter shoppingrundan i stan begav jag och mor oss till gekås. Köpte två par skor. Utanför gekås alltså. Inne där köpte jag lite bra ha grejer men slutsumman gick på 600...förstår inte att det alltid blir så...

Ikväll har bror+marie vart här och sällskapat. Åt kanongod middag= club sandwich med världens godaste dressing, som jag för en gångs skull lyckades åstadkomma!
F ringde innan och berättade att polistesten går superbt! Har en känsla av att han kommer att komma in. Han hade kanonresultat på inteligenstestet och psykologtestet. NAJS!

Nu ska jag sussa. Ska upp tidigt imorgon och söka som hårmodell för goldwell. Hoppas jag blir antagen och att dem inte förstör mitt hår!!!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback