Upp och ner, ner och upp

Vilken dag! Den har verkligen varit som en bergochdalbana, helt galet!
Började med friskvård i morse vilket innebar 1,5 mil cykling + gym. Skönt att börja dagen med lite work out!
Skoldagen slutade med ett jobbigt samtal, tårar och aggresioner. Men det är väl bra att det kommer upp! Punkt.

Efter skolan åkte jag och Sofia in till Ticket för att boka pragresan, men det var lättare sagt än gjort. Får mer info om det imorgon. När vi kom tillbaka var det dags för byalagsgympan. Kristina hade passet idag och det var fartfyllt till max! Kul=) Blir varm i kroppen av att se alla stela gamlingar försöka röra sig till sareks "genom eld och vatten". Dem är så fina när dem står där och studsar lite försiktigt i otakt till musiken.

Igår var vi i ludvika på gymnasiet där och hade dramapas tema kärlek. Fick en väldigt positiv upplevelse. Känns skitkul att jobba med gymnasieelever och försöka få släppt på allt motstånd som finns i den åldern. Tyckte att vi lyckades bra jag och Frida! Ja, är mäkta stolt faktiskt! =)
Blev en lång dag med 12 timmar på resande fot. Det känns idag för jag är aptrött.

Jag och F fick reda på att vi kommer ha en superbhelg i gbg under påsklovet då vi ska ha en weekend på spa. Upplevelsespa dessutom som ska vara bland det häftigaste som går att uppleva. Sen blir det middag på hotellet och sen sover vi över där en natt i ett av hotellets überfräscha rum. Sen är det frukostbuffé, kanske ett avkopplande bad innan det bär hemmåt. Ska bli så skönt! Ibland är det inte fel att vara barnvakter åt bröllopspar, hihi=)
Förresten så är min F underbarast. Idag skickade han ett röst mms där han sjöng och spelade en låt på gitarren. Var så otroligt fint! Är så stolt över att han är min! =)

Nu ska jag nana, är sååååå trött!
Förresten är det Frida-dagen idag! Grattis alla Fridor!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback