Are we human, or are we dancers?

Första skoldagen på den sista terminen på dramapedagogutbildningen. Det är ta mig fan hur sjukt somhelst. Vad händer? Vart tar tiden vägen? HERRE, hjälp mig jag fattar inte...
Men jag är lycklig, oh så lycklig. Fyfabian vad jag gillar det jag gör här och det denna utbildning gör med mig.

Det var  skoj att träffa klassen idag. Vissa var verkligen saknade! Dagen var underbar med underbara övningar, mycket fysiskt vilket jag gillar skarpt. Och så var det inte så mkt lek utan istället rena dramaövnigar. Mycket sammarbete, koncentration, fokus, och många hysteriska skratt, som vanligt.
Vi ska ha ledarpass då vi ska leda hela klassen i en timma i dramaövningar, ja som en lektion man ska lägga upp själv. Jag ska ha tis. v.7 vilket passar mig perfa. Under lektionen kommer jag bli filmad och sen ska vi i mindre grupper i klassen se och diskutera/utvärdera. Ska bli skitspännande och liiiite nervöst. Men det känns som att det är nästa steg innan jag är färdig dramapedagog.

Ikväll var jag och Sofia på gymmet. Jag cyklade 1,5 mil på 30 min och körde lite styrka. Vi har friskvård på onsdagsmornar så eg. ska jag upp och träna kl.9 imorgon, men kanske hoppar det för att jag var så duktig ikväll. Får se hur mkt det värker i kroppen imorgon när jag vaknar. Kvällsmaten bestod av en halv grillad kyckling och pommes. Så nu är jag mätt som en bjärn.

Sitter och lyssnar på the killers senaste album, fy sketan vad bra det är! =)

Nu ska jag krypa ner. Har blivit på tok för lite sömn de senaste dygnen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback