Gråvita skyar, tandläkarväder

Fyfabian vilket tråkigt väder här är på västkusten idag.
Grått och otroligt blåsigt. Det värsta med att bo nära havet är att det blir SVINKALLT när det är ett par minusgrader och blåst. Det är inte alls lika kallt i Strovik när det är 15 minusgrader där. Usch, här blir så rått. Egentligen vill jag ge mig ut på en promenad, men inte i detta väder, nej fy.
Har lite saker att planera, det är nämligen så att F fyller 25 år imorgon. Har tänkt att överska så gott jag kan, men det är int ehlt lätt att få ihop allt. Blir mycket att stå i nu ikväll och imorgon, men det är nog(!) bara kul. Fick precis avklarat en del. Vill inte skriva för mkt här, för det kan hända att mr himself råkar glotta här.
Ska bli kul med födelsedagsfirande. Och ännu roligare är det när man har köpt den perfekta presenten!=)
Det är dyrt såhär kring jul...

Fick slängt på mig mina snygga jeansshorts som jag köpte i somras, och som aldrig blev använda. Vet inte varför, men fick dem aldrig att funka. Men med ett par svarta leggins blir dem passande även på vinterhalvåret.

Tjohoo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback