Guldstjärna i kanten

Jag säger bara OJ OJ OJ
Ska det fortsätta i dessa takter så kommer jag inte behöva göra ett dyft under skrivarveckan, och det vore ju underbart!
Jag har verkligen varit flitig idag. Har suttit med uppsatsen mellan 1700-23.30. Har iofs. hunnit med att göra lite grejer emellan, men jag har alltid återvänt till skrivandet och gett järnet.

I fredags skrev jag en lista med allt som skulle göras med uppsatsen innan den är klar. Kom på 14 punkter. Bara under denna dag har jag avklarat 4 punkter och "halvavklarat" 3 punkter. Har fått mailat en dramaped. och frågat ang. intervju. Fått svar om att det gick bra, börjat skriva ett mail med intervjufrågorna, defenierat dramapedagogik i uppsatsen, sammanställt en hel intervju i uppsatsen, lånat böcker, utökat refernslistan, och läst mer ur en bok som jag ska ha med i uppsatsen. Det är ju galet bra! Jag är så stolt att jag nästan tappar andan. Och så är jag så trött nu med. Måste verkligen sova.

Så god natt nu allihop, och sorry för att jag skriver om skittrissta saker, men dessvärre händer det inte så mycket mer i mitt liv just nu.

"Good night sweetheart well it´s time to go"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback