Inga fler kvällspowernaps

Var så trött efter att jag hade tränat och ätit så jag tände enmassa ljus i hela lägenheten och la mig i sängen för att läsa lite psykologi som jag kanske ska använda i min uppsats. Efter ett tag så blev jag så trött att jag släckte sänglampan. Vad hände? Jo, jag somnade såklart och vaknade efter en halvtimma av att jag svettades. Hade enmassa kläder och ett stort duntäcke på mig. Gick upp, bortsa tänderna, ringde F och la mig igen. Kunde inte somna, gick inte. Låg i 40 min och vände och vred på mig. Tillslut hämtade jag min laptop, satte den i sängen och svepte om mig mitt täcke. Har suttit här i över en timma nu. Ska försöka sova, igen. Är så varm bara...undrar om jag har feber? I veckan har nästan alla i klassen vart sjuka = förkylda, halsont och feber, men vi får inte missa ledarpassen så alla har varit i skolan vilket har resulterat i att alla smittat varandra. Så nu är det kanske min tur? Fan i såfall. Måste vara frisk nu denna vecka. Speciellt till helgen.
Nu ska jag krypa ner igen.
Andra försöket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback