Jag till Prag

Ja då var det beslutat, vår studieresa kommer gå till Prag. Känns skitkul att åka dit och se hur det är det. Ska vara väldigt fint sägs det! =) Så nu har jag som uppgift att checka lite boende. Har hittat ett hotell och några vandrarhem som verkar bra. Jäkelsens så billigt det är att bo i prag. Och det är ju bra!

Är lite seg i kolan just nu. Ska nog inte sitta framför datorn nåt mer. Känner mig lite småsjuk, men det kanske är för att förkyldningen håller på att gå ur kroppen?!? Hoppas hoppas, vill inte va nå mer sjuk nu.
Tränade igår och då kändes det kanon, men nu vet jag inte. Hade tänkt kila iväg till byalagsgympan sen, men vet inte hur jag ska göra. Bara jag inte blir mer sjuk...hua.

Idag har F vart uppe i Falun och gjort polistest. Han klarade det! =) Grymt jobbat! Hoppas hoppas han blir kallad till sista testet nu bara!

Oh my vad jag är sugen på saltlakrids. Brukar ha som regel här uppe att inte äta godis på vardagarna utan istället frossa under helgerna. Det som är bra är att man inte heller orkar gå 40 min (fram och tillbaka till ica) för att köpa godis. SÅ det får vi nog hoppa över. Bra, klapp på axeln, hehe.

Idag har vi tränat på att filma med videokamra. Fick enmassa uppgifter på kortfilmer som skulle göras. Höll på med det hela dagen. Var skitkul. Hade klassråd sista timmarna och det var då vi kom fram till klassresa!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men borde verkligen ta tag i uppsatsen.
(Fick brevet idag förresten mamma.)
Men jag vet inte om jag orkar. Är inte så sugen på det. Men till helgen MÅSTE jag vara sugen på det, annars är det kört. Njaa

Nej nu är det dags att kila bort från datorn.
Tjipptjopp!


Prag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback