Kroppsanalys

Har precis kommit hem från en kroppsanalys. Fick reda på att jag har väldigt bra värden och att min kropp mår bra! =) Det var ju roligt att höra! Kroppens ålder är 20 år, vilket är ca 3 år yngre än vad jag faktiskt är. Det skulle visst vara positivt sa hon, hehe. Sen hade jag väldigt lite bukfett vilket var bra! Ja, fick hem ett papper med enmassa siffror på. Spännande var det iallafall!

Fick tillslut somnat igår, men det tog tid. Vädrade ut rummet så det blev lite kyligt innan jag kröp ner. Det är lurigt det där med powernaps. Dem ställer verkligen om kroppen. Vaknade vid 09.30 och k'nde mig utvilad. Ska snart ner till köket och äta lite lunch innan det är dags för skola. Idag ska Signe,Karin och nån mer ha sina ledarpass. Det innebär att vi inte slutar förrän kl. 18.00 idag. På tok för sent för en skoldag tycker jag. Visserligen börjar vi halv två idag och har eget arbete imorgon, men ändå.

Snart kommer jag hem till falkenberg, bara 4 dgr kvar. Tiden går fort...
Ska vara riktigt duktig med min uppsats nu i veckan och få det mesta avklarat. Väntar bara på att få en intervju godkänd av personeni fråga och en intervju besvarad. Det kan ju ta sin tid, men känns jobbigt när man blir så låst till andra människor. Kommer ingen vart om jag inte får deras svar snart!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback