Möte möte möte

Alla dessa möten...det är inte klokt med möten vi har i vår klass. Dessutom pågår möten i alla hörn och vrår där inte alla är med. Möten möten möten överallt. Idag ska vi ha möte om klasjobbet i Ludvika =20´000 kr till klasskassan! =)
Imorgon ska vi ha möte om prag-resan.
Idag är jag dessutom med i mötesgruppen vilket innebär att jag ska vara med och ha hand om dagens möte.
Tror jag har allt under full kontroll, men det kan ju gå käpprätt å h med. Det finns många kritiska ögon och många starka viljor.
Nu måste jag kila iväg och planera mötet....suck suck.

Förresten fick jag skrivit ut mitt första utkast av uppsatsen idag. Min handledare kommer nog bli chockad när hon för några veckor sedan fick två a-4 ark i  sin hand, och idag var det visst 21 st.
Men den är inte färdig än. OJ vad mycket jobb, men det var roligare än vad jag trodde...

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback