Mycket tankar i huvet

Idag började jag dagen med en härlig frukost och lite friskvård i form av träning på gymmet. Det var bara jag, en tjej till och en lärare där. Många passar på att ta sovmorgon när det är friskvårdstid, något som faktiskt hade vart rätt skönt, men jag är ju skötsam av mig, så...

Efter det samlades alla i aulan för att få reda på att en kille i allmän klass hade dött igår. Sjukt. Jag vet mycket väl vem Rickard var. Vi hängde en kväll på granliden ihop och har snackat lite och hejjat, men nu så är han plötsligt inte här längre. Hans hjärta stannade. Vila i frid!

Sen hade vi drogtemadag. Skitbra med tre snubbar från falun som suttit i skiten. Dem pratade och sjöng/spelade låtar om vartannat. Ett bra sätt att förmedla ett starkt budskap på.
Hela eftermiddagen tillägnades åt att prata om droger m.m. Hade delad klass med ettorna, det var kul! =)

Efter skolan sov jag ett par timmar, för jag var helt slut antagligen p.g.a. alla intryck. Sen satte jag igång och fixa i rummet. Har satt upp lite tavlor och tyger och tapetserat en vägg med enmassa svartvita bilder på dem jag tycker om!

Sen gick jag och träna byalagsgympa med Sofia.
Efter det gick vi hem, åt kvällsmat, kollade på tv.
Nu ska jag duscha, läsa lite inför morgondagen och sova.

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback