Nytt år, nya tag

2009 är här och jag känner en viss stress. Om en vecka är jag uppe i Storvik igen och har satt igång med min sista termin, SISTA TERMIN, hör ni...det är helt sjukt. Vill börja ettan igen. Vad har jag lärt mig egentligen? Det hör väl till att känna såhär, men just nu är jag mest orolig inför framtiden, men det löser sig, det gör det...eller?

Om exakt en månad ska min uppsats vara klar. Det är inte bra. Har inte gjort många knop detta lov. Men det får väl bli ändring på det. Kommer väl antagligen få vara den mest osociala uppe i Storvik sen. Sitta inne på rummet och råplugga medan de andra gör enmassa annat. Fast samtidigt vet jag att det är samma för alla. Vissa har nog inte ens satt igång. Så lugn Frida, lugn. Jag vet vad jag ska göra, vad jag ska skriva och hur jag ska genomföra det så det är bara en spark i baken jag behöver.

Har haft ett bra lov. Spenderat mycket tid med F och tagit det väldigt lugnt. Fast ändå har jag fått gjort en hel del. Har haft två spontanfilmkvällar med Frida vilket har varit jättekul, för vi ses inte så ofta. Så man får passa på nu när det är jul och de flesta är hemma i staden. Träningen har jag lagt på hyllan och legat helt och hållet på latsidan. Otroligt vad man kan frossa gottigheter och slappa ibland. Men det ska rådas bot på direkt när jag kommer upp till de norrländska skogarna igen.

Mitt 2009 är väldigt ovisst men samtidigt skitspännande. Jag kommer bli färdigutbildad, jag blir faster, jag måste söka ett riktigt jobb...

Time for shower!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback