Piece of a birthday cake

Dagarna går och snart sitter jag uppe i snöiga storvik igen och är inne i pluggvardagen! Jag har tagit ledigt från allt vad skola heter, vilket gör mig både lättad och otroligt stressad. Men jag vet att jag fixar det! I trust me! ;p

Igår fyllde F 25 år och som den superwomanflickvän man är så väckte jag honom med skönsång och tårta. Sen gick dagen som i ett jihuu med uppvaktning, fikor och middagar. Somnade gott på kvällen.

Idag har jag och mami vart i vbg på shoppingtur. Kände att vi var tvugna att hitta på nåt och då är inte vbg så fel. Så det blev en hel drös med fynd på gina tricot. Bl.a. en kanonfin kjol med tyll och en spetsklänning. Sen köpte jag skridskor. Har inte åkt på flera år...säkert tio, känns det som. Har inte fått det p.g.a. mina opererade fötter. Har ingen direkt känsel i dem, men det har börjat bli bättre nu. Kan vicka lite på tårna nu iallafall! =)
Så nu blir det snart premiäråk vilket också innefattar premiärvurpa! Really look forward....

Ikväll bjöd jag hit (till F:s lya) Sara och Eva. Hade tjejmyskväll med middagslagning, godisätande, tjötande och buzz, the music quiz spelande. Hade det riktigt kul! Dem drog för ett timma sedan så nu ska jag snart krypa ner. Ska upp hyffsat tidigt imorgon och motionssimma, sen ska jag luncha med Valon!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback