Processer processer

Ska bli så otroligt skönt att få åka härifrån imorgon. Har vart en hård dag med mycket processer, vilket jag kan bli galen på. I vår klass är det så att vissa vill göra allt till en jä_la storprocess medan andra (exempelvis jag) vill försöka få en del ganska oviktigt överstökat lite fort sådär i förbifarten, men BIG NO NO. Vänta, stanna upp, tänka, reflektera, tänka, tänka igen, processa..blir jäkligt trött på detta. Det tog många långa timmar för att komma fram till hur morgondagens lektion ska se ut. Hur svårt är det?
Inte nog med det så var det klassresemöte sen direkt efter. Jag höll mest käft och tog mina beslut vilket gick bra. Halva klassen ska flyga och halva åka tåg till Prag. Gissa vilken hälft jag tillhör? Vem f_n orkar sitta på ett tåg i 22 timmar, nej  fy fabian. Dessutom blir priset ungefär detsamma. "Men tänk på utsläppen", ja...jag tänker på dem, men det där flyget går väl ändå vare sig jag är med på det eller ej?!? Ok, jag vet att jag är radikal i mitt tänkande. Egentligen är jag inte såhär hård, men det måste ju ut nånstans.

Mår illa, åt för mycket innan. Panerad fisk, potatis och remouladsås fick jag slängt ihop. Nej fy, måste dricka vatten, så, känns genast mycket bättre.
Har hittat en ny serie jag gillar som går på fyran, Samantha. Ja, den är småmysig! ;)

Nu ska jag krypa till kojs, är urtrött!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback