Produktiva Frida är en flitig tös

Jaherrejävlar (förlåt för min dåliga franska) men OJ vad jag är duktig idag. Har kört på stenhårt med min uppsats vilket har resluterat i att mina fötter har somnat sjuttioelva gånger och att jag fullkomligt vräkt i mig choklad och lakrids för att hålla energin på topp. Men det är det värt. Ibland får man synda med lite godis på vardagen. Speciellt när man är på hugget med uppsatsen. Då är allt tillåtet!

Idag fick förresten vår klass klirrat ett jobb i ludvika. 4 timmars undervisning i drama på en gymnasieskola för flera hundra elever = 20´000 kr till klasskassan! Sjuuuuukt bra! Kul att vi kan dra in så mycket pengar på de jobben vi får, för då slipper vi lägga så mycket från egen ficka.

Nu ska jag fortsätta med sammanställningen av min första intervju.
Har pratat med mormor, Fredrik och smörjt in mig med brun utan sol så nu känner jag mig grymt fit för att fortsätta.

"Keep on rocking in the free world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback