Sleeping beauty

Varför går jag inte bara och lägger mig?
Det är knepigt detta, att även om jag är så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna så ska jag tvunget ändå sitta framför datorn och grejja. Varför lär man sig inte?
Dessutom måste jag upp senast 0645 imorgon, vilket är ett ännu större skäl till att bara lägga sig och sova.
Ska krypa ner nu...

SKIT att Sverige inte vann över Kroatien i handbollen. Är det någon som vet vad som händer nu? Är det helt kört för Sverige nu eller har dem en chans att spela sig vidare från gruppspelen? Blev väldigt orolig nu ska ni veta. Får ju inte sluta såhär abrupt, eller?

Nej, bättre är nog att sova på saken...
Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback