Snökaos

Oj vad gott jag har sovit. Vaknade halv elva och kände mig otroligt utsövd. Det har jag inte gjort på länge...
När jag drog upp persiennen möttes jag av snökaos. Det är jättemycket snö och dessutom snöar det konstant. Hela himlen och luften är vit. Det blir nog inte en tanke på att gå ut idag inte. Nej idag blir det innesittardag. Kanske kan pallra mig iväg till gymmet, men inte längre.

Gårdagen blev lite både och. Jag fick inte gjort så mycket på uppsatsen, men däremot fick jag hittat en del info. som jag kommer att behöva till uppsatsen, så det var väl bra ändå. Fick mailat iväg intervjufrågorna för godkännande till min handledare och hoppas att jag får tillbaka dem idag, för jag vill ha gjort intervjun nu i helgen. Ska försöka få gjort allt i helgen som jag kan göra. Jag känner att det finna energi och vilja till att faktiskt göra klart den där uppsatsen. Det lokar mig bara mer och mer att få vara ledig hela v.6 istället för att råplugga. Visst kommer jag ändå ha att göra enmassa men jag fixar inte mer "sista minuten"-inlämningar. Det är inte längre min grej. Vill ha lite framförhållning, och jag börjar väl lära mig.

Igårkväll var Sara, Daniel och Frida här hos oss och mös. Vi åt enmassa godis, kollade på let´s dance, kollade på ett par avsnitt av "en fyra för tre" och så såg vi en film. Men jag somnade i slutet av filmen. Synd, för den var väldigt bra. Men jag var också väldit trött. Så jag stupa i säng. På tal om "en fyra för tre" så var det otroligt roligt att se den. Hittade en box med alla avsnitt nere i allrummet. Finns en del filmer där. Herre vad dåliga skådespelarinsatser och vilken handling. Men jag kom ihåg att jag gillade den när jag var yngre. Kan inte riktigt förstå varför, men samtidigt kunde jag inte låta bli att se mer av den. Haha, kommer lätt bli en såndär box jag slänger på då jag behöver komma på andra tankar och bara garva lite.
Som igår...

Fick tränat igår med. Behövde komma iväg och svettas lite. Har verkligen fått det behovet. Träningen gör faktiskt att jag mår mycket bättre. Cyklade 2,1 mil. Har aldrig cyklat så långt förut. Hade en speed på ca 30 km/h och cyklade i 45 minuter. Känner mig kanonstolt över min insats! Får se om det blir en repris idag. Känner mig pigg i kroppen utan träningsverk, det enda som är ömt är rumpan, men det får ta mycket "stryk" på en motionscykel.

Nu är det time för plugg.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback