Ta tillvara på helgen Frida

Jag älskar helger. Dels för att man ofta är ledig och kan vakna när man vill och dels för att det är ok att slappa, ät godis, dricks cola och kolla på tv. Ikväll är det flera som ska till Granliden och svänga sina lurviga, och jag trodde att jag var sugen, men just nu är jag det inte alls. Så antagligen blir det en lugn hemmakväll med nåt gott att äta, godis och sällskap i form av Frida B och kanske nån till?!?

Denna helgen kommer att ägnas i uppsatsens tecken, tror jag. Kan hända att jag beger mig iväg till Sundsvall imorgon eftermiddag i all hast, men det är verkligen inte säkert. Jag och F pratade löst om det innan när han ringde. Han är nämligen däroch hälsar på sin pappa. Så vi får se vad som händer och sker.

Kom nyss hem från affären...var där och köpte enmassa gottigt. Ikväll blir det räkbaguette, coca cola och godis, mmm=) Vi fick skjuts av Helena, vilket var kanonsnällt, för det är -17, 18 grader ute och jag fryser så jag tror jag dör...nästan.
Nu ska jag öppna mitt uppsatsdokument och lägga upp en planering för hur mycket som måste bli gjort i dagarna.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback