2x25-årsfest!

Igår var jag på 2x25-årsfest.
En mycket lyckad tillställning i Vessigebros trakter.
Det bjöds på mojito, fantastisk grillbuffé och fyra sorters tårtor.
Vi blev direkt indelade i lag och hade tipspromenad och lekar under kvällen.
En riktigt trevlig kväll med trevliga människor.

Hela veckan har jag jobbat. Det är därför jag inte uppdaterat mig så bra.
I måndags var det kaos på jobbet, galet mycket folk. Blev lite lugnare resterande dagar men det har ändå vart ett högt tempo, så det var riktigt skönt att i torsdags kväll äntligen kunna stämpla ut för veckan. Jobbade bara fyra dagar denna vecka. Är ledig nu lördag, söndag, jobbar måndag, ledig tisdag, onsdag. Sen jobbar jag torsdag, fredag, lördag.
På lördag ska jag och Malin leva semesterfirarlivet och hålla till i stugan på Skrea Strand. Ska bli kul hehe.

Idag har jag så fruktansvärt ont i mina skinkor, haha. Antagligen för att jag hade högklackat på mig igår och gick mycket. Känns som värstaste träningsvärken.
Nu ska jag in på fabos sida och kolla om det dykt upp några nya lägenheter. Sen ska jag fixa lite inför kvällen, mamma, pappa, bror, svägerska och Svante komer hit ikväll och ska käka lite. F sover som en stock så jag ska försöka att inte väcka honom än på ett tag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback