Back in Ullared

Jaha, då var första jobbveckan avklarad.
Är trött  och slö, har ont överallt och energin är slut.
Det var faktiskt(!) kul att komma tillbaka till Gekås och träffa alla gamla rävar.
Har faktikst saknat dem...
Men fyjutton för att jobba där hela hösten också...klarar jag verkligen det?
Jag önskar så att jag får ett dramaped. jobb till hösten så jag slipper stressen och pressen som råder i den gigantiska gula byggnaden. Det är inte min grej att vara där, det är inte det jag ska göra.
Jag ska jobba med människor, inte bara agera vägvisare för dem.

Veckan har gått bra, men det har varit slitigt. Mycket folk och mycket att göra.
Imorgon och på lördag är jag ledig.
Imorgonkväll ska jag till Helena på grill/trädgårdsfest.
På lördag ska jag på Rapsody in rock, gekås bjuder.
På söndag ska jag jobba.

Nu ska jag sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback