Jordgubbsfrossa

Igår köpte jag och min kära F fem liter jordgubbar, fem liter.
När kalaset var över var det tre liter kvar...så nu har vi precis smaskat i oss en hel massa jordgubbar och glass.
Mums, man ska passa på att njuta medan det går!

Igår hade vi besök av F:s famor och farfar från Sundsvall. Hela F:s familj kom också hit så det blev riktigt baluns! Vi grillade fläskfilé, gjorde potatisgratäng och fixade god sallad. Till det bjöds det på vin. Riktigt fest! Innan efterrätten tog vi en promenad i stan och kollade på hamnen och tullbron. Sen gick vi hem och åt jordgubbar. Kom i säng ganska sent och sov sketdåligt inatt p.g.a. att jag och F låg på varsin madrass på golvet i vardagsrummet. Gick upp vid sju i morse och fixade frukost till farmor och farfar. Sen åkte jag till Ståhlboms och åt frukost med tjejerna. Riktigt mysigt!
När jag kom hem blev det en löprunda, knät fungerar bättre än väntat. Sen åkte jag till stranden och mötte upp Joel och Co. Var där i flera timmar och hade det gott. Badade tre gånger.

Ikväll har jag och F tagit det lungt. Blev pizza och film. Nu ska vi snart sova, båda är helt utmattade.
Sökte ett jobb idag med. i Borås. Hoppas hoppas att jag får det!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback