Mallis nästa!

Har precis bokat mig en resa till Mallis i september. Känns kanon att ha någonting att se fram emot! Man behöver det om man har en hel hösr framför sig i det übergalna varuhuset Gekås. Ja, jag är värd att ha en veckas semster på Mallis. Min kompis Ida jobbar där, så jag ska bo hos henne! Ska bli kul att få kvalitétstid med henne, för det var på tok för längesedan vi träffades och riktigt snackade.

Hyffsad dag på jobbetl. Lagom mycket att göra.
Jobbade ihop med Joel på samma "färg" vilket var otroligt roligt. (Vår avdelning är indelad i "färger" för att göra det lättare för oss att inte ha hand om allt samtidigt.)
Imorgon jobbar jag, Malin och Jonatan,. blir nog en bra dag. Dock ska jag upp redan vid fem och klockan är haöv elva, så det är dag satt krypa ner.
Imorgonkväll ska jag hem till mamma och pappa och äta. Anders, Marie, Svante och Maries föräldrar är också där.
Fick mail av F idag...mmm. Blir lite lättare för varje dag men det är hemskt att sova ensam i denna stora säng.

Sleep Well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback