Måste-göra-dag

Egentligen hade jag helst slängt mig iväg på cykeln ner till stranden direkt när jag vaknade men nej...
F:s farmor och farfar kommer och hälsar på oss idag och stannar över natten. Dem bor i Borlänge så det är inte så ofta F träffar dem. Så förmiddagen har jag tillbringat med att städa och dammsuga lägenheten. Har även hunnit med att tvätta lite också. Måste hem till mamma och pappa för att hämta lite dokument på datorn. Tror och hoppas att min arbetsansökan ska finnas där. Ska söka ett jobb idag hade jag tänkt.

Nu har jag precis ätit frukost eller lunch, eller vad man kallar det halv tolv. Blir nog att tanka bilen, dra hemmåt, hämta lite grejer och dra ner till stranden. Det fungerar ju inte med två strandfria dagar i rad;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback