m&m´s is the shit

m&m´s godis är det bästa.
Har alltid varit såld på den gula påsen, den med chokladjordnötter.
Nu ikväll råkade(!) jag öppna en brun påse med vanliga chokladpluttar. Fantastiskt goda var dem.
Men nu har jag lite skuldkänslor. Jag skulle inte äta godis idag. Jag höll mig, till halv elva.

Idag har jag jobbat 11-21. Hade telefonen och kom inte hem förrän tio.
Imorse gick jag upp två timmar tidigare för att hinna träna innan jobbet. Tog åttabussen till jobbet och gymmade i över en timma. Bra start på dagen. Sen var det dags för jobb. Lång dag, galet med folk och kaos.
Idag har dessutom kunderna vart extra otrevliga och jobbiga.

Saknar F väldigt mycket. Det är så ensamt här. Känns nästan som att han dött eller nåt. Han är liksom puts väck.
Vill bara att tiden ska gå fort, och det gör den när man sover. Så nu ska jag krypa ner och sova. Är väldigt sliten idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback