Sienna Miller och Jag

Har haft en fantastiskt rolig kväll ihop med enmassa folk som jag aldrig förut träffat.
Helena, min dramapedagog som jag gjorde praktik hos hade trädgårdsfest ihop med sin granne och det var mestadels vuxna där, fast jag ser faktiskt from. nu som vuxen, jag blev det ikväll. Ja, det var jag och enmassa vuxna människor. Två barn var där med, en tvååring och en femåring, men dem kände jag inte samhörighet med, hehe.
Fick mig många härliga skratt ikväll, ja hade faktiskt riktigt kul! =)
Fick höra av en tjej (eller kvinna kanske det heter) att jag är sjukt lik Sienna Miller. Visste inte vem det var så jag har googlat lite på henne nu när jag kom hem. Lägger in lite bilder så får ni avgöra själva.

Natti Natti


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback