Är det farligt att sova för länge?

Inatt har jag sovit tolv timmar. Jag som i vanliga fall sover ca åtta timmar och klarar mig bra på det. Börjar bli aningen orolig över mitt sömnbeteende. Kanske är det helt enkelt så att jag behöver all sömn jag kan få just nu. Måste kanske ladda batterierna för att orka jobba i sommar. Just nu känner jag mig ganska slutkörd. Jag är i behov av att inte göra så mycket. Fast ändå blir jag rastlös. Men ibland får man låta sig vara det. Man kan inte hitta på roliga saker hela tiden.

Om en stund ska jag släpa in bäddsängen i lägenheten. Karro kommer imorgon och blir här över helgen. Sen ska jag nog gå hem till slätten och hämta hit min cykel. Behöver verkligen den när jag bor i stan, för det är så onödigt att ta bilen överallt när det egentligen är så nära. Ska överaska F med att köpa Elin Sivardsson biljetter. Jag tror han blir väääldigt glad! =) Han behöver lite cred just nu som han sliter med hans mammas flytt.

Kul match Sverige gjorde igår mot Malta! Äntligen såg dem lite avslappnade och glada ut. På tiden...
Men det funkar ju inte att börja spela bra först efter man gjort två mål. Nej, jag undrar hur detta ska gå.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det en promenix, antingen hemmåt för att hämta cykeln, eller in till stan för att hälsa på mormor och fixa biljetter. Den som lever får se!

Hejsvej!


Elin Sigvardsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback