Far far away

Det har gått en vecka sedan jag blev sommarledig.
Idag känner jag mig uttråkad och rastlös. Det tar alltså en vecka.
Jag var ändå så imponerad av att jag hade kännt mig så lugn i en hel vecka, utan att vara rastlös, men nu kom det. Hopp, så vad ska man hitta på?
Vädret är ostabilt vilket för det aningen svårare att komma på nån aktivitet.


Jag skulle behöva klacka om ett par skor. Men vart kan man göra det för en billig penning? Otroligt tråkig utgift. Pappa har nog bra koll på detdär.


Såg att klitterbadet ska öppna bassöngen imorgon (har renoverats). Funderar på att dra dit och simma några tusen meter;) Kan inte springa för mitt knä har pajjat, men kanske kan simma ändå. Det borde man väl kunna göra? Jag behöver verkligen röra på mig. Snart en vecka sedan knät började jäklas. Får lite panik av att inte kunna träns. Behöver bli av med överskottsenergin som finns i min kropp, men det är inte så lätt när jag inte ens kan småspringa, för då hugger det till. Vasd sjutton kan jag ha gjort egentligen?


Igår formaterade F om min dator. Vi la alla foton, dokument och musik (som jag ville ha kvar) på skivor. Sen gjordes det en heltömning. Otroligt befriande efter att ha haft en dator som fungerat halvbra i ett år. Nu är den lite som ny, så jag kanske kan börja tycka om den igen? =)


Nej, nu får jag rycka mig i kragen, ta tag i mitt liv och hitta på nåt.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback