Glassigt

Jag lever världens glassigaste liv just nu.

Vaknar vid nio halv tio om mornarna.
Äter frukost, kollar internet.
Fixar matsäck = brer några mackor med ost och skinka. Kanske några kanelbullar med.
Smörjer in mig med solskyddfaktor.
Cyklar ner till stranden vid halv elva.
Framme fem minuter senare,
Slår mig ner i min brassestol.
Ligger där fram till cirkus tre. (Sällskapet varierar)
Cyklar hem igen.
Sätter mig vid datorn.
Duschar.

Kvällarna ser däremot lite olika ut. Igårkväll var jag hos Anna, en f.d klasskompis från gymnasietiden. Var ett gäng tjejer där och fikade, trevligt! Kom inte hem förrän strax innan tolv inatt. Mycket skratt och snack, såklart! =)

Ikväll ska svärmor bjuda med familjen och mig till Harrys. Ska äta gott, dricka en och annan öl och köra popquizet!
Ska bli riktigt najs att äta ute ikväll. Igår slängde jag ihop en makaronilåda som blev över förväntan! Kul när man lyckas ibland med maten, hehe.

Igår var jag och Malin på stranden. Otroligt kul att hänga med henne, har varit alltför sällan den senaste tiden. Idag var det jag, Joel, Valon, Martina och hennes dotter Nova som var där ihop. Tiden gick så fort idag, antagligen för att vi inte träffats på länge och att man hade mycket att prata om, men också för att Nova underhöll oss. Har byggt sandslott, snäckor, båtar och...tomtar. Mmmm, barn är underbara!

Annars leker livet! Jag börjar bli pepparkaka och njuter av sommaren!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback