Heldag på stranden, äntligen!

Oj vad jag har längtat efter sommarvädret och nu är det äntligen här! Bättre sent än aldrig...
Har legat på stranden från elva till tre idag och bara haft det lugnt och skönt. Valon gjorde mig sällskap och vi träffade även på en hel del annat folk. Det är så skönt att bara kunna ligga där i sanden med solen brännande på kroppen och bara njuta. Vädret ska hålla i sig så jag satsar på att "leva" på skrea strand resten av veckan.
Imorgon ska jag och Valon dit igen, aningen tidigare än idag, till och med.
Ska verkligen vara semsterfirare så länge vädret håller i sig! Härligt!

Efter några timmar på stranden drog jag hemmåt och fixade iordning mig. Sen cyklade jag hem till mami och papi och åt grillat och hade det trevligt. F var tvungen att fixa i hans mammas lägenhet så han kunde inte hänga med. Bror, Marie och Svante var där också vilket var mysigt. Svante somnade i min famn med huvudet mot mitt bröst och så pratade vi lite och så. Han är världens sötaste plutt. Skulle nästan kunna äta upp han så söt som han är!

Cyklade tillbaka till lägenheten, bäddade ner F och nattade honom och sen blev jag sittandes här, framför datorn. Vill inte lägga mig när jag inte är dödstrött för då ligger jag bara och vrider och vänder på mig.
Nu däremot är jag trött.

Tjoflöjt!


Hong, Thailand, nästan som Skrea Strand, Falkenberg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback