Jag är numera dramapedagog!

Har inte hunnit skriva på länge, sorry, men har haft fullt upp.

Förra veckan var galen i skolan. Full av galna upptåg, och så enmassa städning också.

I torsdags kom mamma, pappa och F upp till mig och hälsade på. Dem fick vara med på en dramalektion och så kökade vi pizza på stamstället i storvik...fick sagt hejdå.

I fredgas var det examensdags. En dag full av skräckblandadförtjusning. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, en otrolig lättnad! Äntligen är jag klar! Så numera är jag utbildad dramapedagog. Inte så illa pinkat att vara 23år och ha en yrkesutbildning. Är skitstolt!
Åkte hem tillsammans med familjen på fredag eftermiddag och lämnade västerbergs folkhögskola bakom mig, för alltid!
Efter många timmar i bil var vi tillslut hemma, vid midnatt.

I lördags var det examensfest som hette duga hemma hos päronen. 40 pers, mat och dryck i mängder. Härlig blandning av släkt, vänner, nära och kära.
Den lite yngre skaran drog vidare till Bratt senare under kvällen där vi dansade och hade det skoj. Träffade på enmassa männiksor jag inte sett på år, det är alltid kul!

Idag har jag legat på stranden hela dagen, sen tog jag en löprunda, i 37 grader. Det var mindre skönt. Men jag genomförde den, 45 min i hetta.
Ikväll blev det thaimat med F.
Nu ska vi snart nana.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback