Livsnjuteri

Just nu gör jag inget annat än njuter! Av att bara få finnas och göra saker som man vill, hela dagarna långa.
Ja, man får verkligen passa på att njuta av ledigheten för det är inte ofta man är ledig i en hel vecka med 30 grader och sol.
Idag ska det dock bli åskväder och regn säger dem men jag vet inte om jag tror på det, eller rättare sagt, vill tro på det.

Gick upp ganska tidigt idag för jag vaknade och kände mig utvilad, redan tjugo över åtta. I vanliga fall sover jag gärna till halv tio, men idag kändes det inte som att det behövdes. Cyklade hem till mor och far en sväng för att hämta lite grejer, sen cyklade jag tillbaka hem till lägenheten. Pappa kom förbi och bytte duchslangen som gått sönder, så nu vet jag en som blir glad när han kommer hem från jobbet. Ja, jag fixar och donar här. Det är mitt jobb att agera hushållerska när jag får bo gratis hos F. It´s a deal!

Igår var jag hos mormor en sväng och hälsade på, sen begav jag mig till stranden en sväng med bror, marie och svante. Igårkväll var jag och F hemma hos dem och åt grillade hamburgare och kickade fotboll. Mycket trevlig kväll!

I eftermiddag ska jag och F till ullared och köpa dator med hans mamma. Ska passa på att göra lite snabbköp inne på gekås med. Ska lämna tillbaka lite grejer med, bla.a. Sims3 som jag aldrig öppnade. Tror att min dator är för dålig för det spelet så jag sket i det helt enkelt.

Ikväll blir det nog grillning med tjejerna på stranden, bara vädret håller i sig.

Jag känner mig lite hungrig, igen. Funderar på att slänga ihop en makaronilåda för den blev så bra förra veckan. Lite av en favorit faktiskt!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback