Myggbiten

Jag är otroligt myggbiten. Överallt finns det små bett och FYYYYY vad det kliar. Blir galen!
Dessutom är jag lite överkänslig för dessa bett vilket resluterar i stora svullnader a.k.a bölder och dem kliar, men jag försöker inte klia tillbaka.
Gick och la mig innan vid elva men sen började det klia så frenetiskt att jag var tvungen att gå upp ut sängen och smörja in myggbetten med smärtstillande salva. Nu kan jag inte somna om.

Idag har jag inte varit på stranden, tro det eller ej. Jag har varit hemma hos mamma och pappa och hämtat enmassa grejer. Sen gjorde jag en makaronipudding så nu har vi några matlådor fixade! Sen låg jag ute på balkongen en timma och lapade sol. När F kom hem åkte vi iväg till ullared och köpte dator till hans mamma. Sen tog vi en snabb sväng på gekås. Köpte solkräm och choklad. Och en kaffekokare till F. Jag dricker ju inte kaffe.
På vägen hem från Ullared släppte dem av mig vid Ätraforsdammen där ett gäng tjejkompisar höll till. Vi grillade korv, snackade gojja och spelade beachvolleyboll...riktigt trevlig kväll.

Nu börjar ögonlocken hänga, snälla låt mig somna innan det börjar klia igen!

Puss


Usch och Fy för mygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback