Skendräktig?

detta inlägg skulle ha publicerats den 11 juni 22.30...

Jag har länge funderat på om jag är skendräktig. Är det jag eller min svägerska som ska ha barn? Jag känner så otroligt starkt för att bli faster att jag nästan är lite halvtgravid för sakens skull. Knäpp är jag iallafall, det är en sak som är säker, haha. Just nu har jag ont i magen, den är svullen, och så går det upp i ryggen. Ska barnet födas inatt eller? Nåt är det som spökar. För er läsare som inte hänger med kan jag gladeligen berätta att jag ska bli faster. Bebis skulle egentligen komma den 1 juni men den är lite trög. Trivs lite för bra i Maries mage.

Idag har jag ont i knät. Kan inte sitta på huk för det gör så jävulusiskt ont.
Så det gjorde det inte bättre att jag ramlade framstupa på betonggolv innan när jag hjälpte F:s familj att flytta. Blev skiträdd. Bar ett bord i famnen och såg inte trappsteget så jag föll och landade självklart på mitt onda knä. Blev skrapsår men dem blödde inte så jag blev lättad. Men det gjorde det inte bättre i knät, nej fy tusan. Ska in till apoteket imorgon oh köpa Voltaren. Gillar inte att äta tabletter och sånt, men denna gången behöver jag det verkligen för att kunna bli människa igen. Och F har fått hälseneinflammation, vad är det som händer egentligen? Värsta sjukstugan.

Nu ska jag sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback