Underbara, efterlängtade SOMMAR!

Lång dag på stranden idag med. Kom dock hem lite tidigare idag p.g.a. blåst. Funderar på att lägga mig ute på terassen en stund men känner mig ganska mättad av solen. Är dock offantligt chokladsugen...

Finns inte så mycket att blogga om dagar som dessa. Har börjat läsa Jens Lapidus snabba cash, mest för att fördriva tiden på stranden. Kul att se alla fbg:s bor ploppa upp, lagom till sommarvädret. Ja, jag är ju likadan själv.
Vet inte vad jag ska göra av dagen men funderar på att kolla en film ikväll. F ska på polismöte inför höstens studier. Hinner knappt se honom längre. Men så är det ibland.

Jag saknar Svantebebben...han är så söt! Har lite Svanteabstinens och vill träffa honom hela tiden. 
Ska in till stan en sväng med Valon blev det precis bestämt så ska se om jag kan hitta nåt sött till honom!

Peace out!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback