Välkommen hem Svante!

Bebis ska från och med nu heta Svante, efter farfar! Det är rörande att hedra farfar på detta vis även om han själv inte gillade sitt namn speciellt mycket. Men farfar var en underbar människa så jag känner starkr för det!

Idag har det varit en bra dag!
Jag gick upp vid halv tio, käka frukost och laddade hem alla dagböcker som klassen skrivit under dessa två år (en varje vecka). Det blev en hel del och det tog lång tid men det var skönt att få det gjort. Sen åkte jag in till stan och mötte upp Valon och David för en fika. Mycket trevligt, sköna grabbar de där.
Åkte hem och diskade och fixade innan F kom hem. Sen åkte vi in till stan och köpte present till hans bror. Efter det åkte vi hem till bror, Marie och Svante som kom hem från BB idag. Fasters ögonsten är sötare än socker! Hade svårt att åka ifrån honom när han låg och snusade så gott.
Sen blev det kvällsmat, pasta med laxsås...gott=)

Klockan åtta befann jag mig på Harrys tillsammans med Valon och David. Tog ett par öl och försökte knäcka alla andra hundra lag som var där i popquiz, men det gick sådär. Åkte hem med en skön känsla i kroppen av att det kommer bli en bra sommar, trots allt. Och mer popquiz på Harrys lär det också bli, var så säker!

Natti!


Skrea Strand, Falkenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback