Wrrroom

Igår hade jag en kanondag ihop med min Sara.
Vi åkte ut på äventyr med hennes motorcykel för Sara har precis fått motorcykelkörkort! Tycker att hon är den coolaste bruden i stan;)
Jag fick låna skinnbyxor, jacka, handskar, snusnäsduk (såklart) och hjälm. Sen batr det iväg. Vi åkte först in mot stan (vbg) och sedan ut till MC Donalds där vi köpte mat. Vi tog med oss maten och åkte till en stor gräsplätt där vi avnjöt dagens lunch, pratade gamla minnen och solade. Efter några timmar på gräsplätten åkte vi till Vbg:s BB fär att hälsa på lilleman, fasters ögonsten. Han var dessvärre lite grinig, men det gick över när han tillslut somnade. Helt fantastiskt att få vara faster! Är så stolt att jag nästan spricker!
Åkte tillbaka hem till Sara, Lasse och Gibson där vi käkade kvällsmat. Sen åkte jag hem.
Lång och skön dag med världens bästaste Sara!

Idag gick jag upp vid halv tio, åt frukost och begav mig iväg till badhuset. Har gett mig fasen på att mitt knä ska bli nbra så jag har simmat och stretchat om vartannat. 2000 meter blev det och jag är nöjd och mör.

Köpte Sims3 här om dagen men har fortf. inte bestämt mig för om jag ska ha kvar det eller lämna tillbaka det. Är aningen sugen på att köra igång det nu...får se.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack själv kompis! Härligt att få snacka lite goja och bara va..

Sims 3 säger du... jag är rätt sugen på det..har bett min lillebror att kanske fixa det..Kram till bästisen!

Hoppas att bäbisen har fått komma hem idag och att han inte tramsar med maten..

Kram kram

2009-06-18 @ 20:03:00
URL: http://saraogibson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback