Bloody powernaps

Nu ska jag snart sova hade jag tänkt. Känner mig inte så trött som jag gjort de senaste kvällarna, men det kanske beror på att jag tränat på kvällarna och varit helt utmattad när det väl varit dags för sängen.
Idag har jag inte tränat. Var på väg bort, men hindrade mig själv. Har lite ont i kroppen idag, så den måste vila tyckte jag. Så istället har jag kollat på svt play, 183 dgr, tvättat kläder, stekt pannkakor, pratat med mamma i tel och fixat lite med smått och gott.

Idag har vi jobbat med dramatiska verk i skolan. Alltså med text, manus. Jag, Erika, Fredrik och Helena är i en grupp och vi valde att jobba med Strindberg vilket kommer bli väldigt intressant. Vi satt först och läste igenom manuset, jag hann somna ett antal ggr (hoppas hoppas ingen i gruppen läser detta, för jag låtsades som att jag var vaken när jag väl vaknade) och sen skulle vi börja jobba kring bilder från manuset. Det slutade med att vi fyra hade konsert i rummet där vi satt och spelade på enmassa extraordinära insrument som jag inte ens vet namnet på. Men kul var det. Vi gjorde pippi långstrump, blinka lilla stjärna och björnen sover i ny tappning a´la´sarek/folkmusik. 
En jäkla rolig grupp man hamnat i iallafall, inte varje dag! =)

Nu ska jag somsagt krypa ner och kolla på andra avsnittet av 183 dgr. Tänkte att jag skulle somna till det! Imorgon bitti tar jag tåget hem till fbg. 8 timmars resa står på schemat. Åker örebrohållet nu så det blir lite extra tråkig väg, och dessutom utan platsbiljett. Men så är det när man är fattig student! 

Förresten så lämnades min uppstas ut idag till klassen+lärarna. SKa ha oponering på den nästa fredag! AHHHH!
Really looking forward...

Byes byes!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback